1390/12/20 تراكتورسازی به دنبال كاهش فاصله امتیازی خود با سپاهان صدرنشین است
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران به دنبال كم كردن فاصله امتیازی خود با سپاهان صدرنشین است.
 

هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور دوشنبه این هفته با انجام دو دیدار به پایان می رسد و در یكی از حساس ترین بازی ها دو تیم تراكتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند.
دو تیم در این بازی با دو انگیزه كاملا متفاوت به مصاف هم می روند، اما هر دو تیم هدف مشتركی را نیز در این بازی دنبال می كنند.
سپاهان كه با گرفتن نتایج خوب در نیم فصل دوم خود را به عنوان صدرنشین جدید رقابت ها معرفی و با اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم دوم در رده نخست قرار گرفت، در این بازی تلاش خواهد كرد این اختلاف را حفظ و برای خود در جدول رده بندی حاشیه امنیت ایجاد كند.
ضمن اینكه این تیم همانند تیم های استقلال و تراكتورسازی به دنبال كسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت هاست و بهتر از هر تیم دیگری می داند این بازی از جمله بازی هایی است كه ارزش شش امتیاز را دارد.
اما تراكتورسازی تبریز نیز در این بازی در گام اول به دنبال كاهش فاصله امتیازی خود با تیم صدرنشین و دوم جدول است و در گام دوم مطرح كردن خود و نشان دادن تراكتورسازی تغییر كرده به دیگر تیم های مدعی است.
اگر این تیم بتواند در این بازی سه امتیاز را در تبریز نگه دارد، فاصله امتیازی این تیم با سپاهان به سه امتیاز كاهش می یابد و چه بسا با نتیجه نگرفتن تیم استقلال در بازی این هفته مقابل راه آهن شهرری به رده دوم جدول نیز صعود كند.
تراكتورسازی در این بازی برای اینكه بتواند سپاهان را در تبریز متوقف كند، باید به اصلی ترین فاكتور برتری این تیم كه همان خط دفاعی اش است، برتری یابد.
سپاهان اصفهان تا به اینجای كار و در 26 هفته گذشته از لیگ برتر تنها 19 گل خورده در كیسه دارد و این برای تیمی كه ادعای قهرمانی دارد، رقم بسیار خوبی است.
این تیم همچنین به همراه تراكتورسازی و پس از این تیم و با به ثمر رساندن 42 گل رتبه دوم بهترین خط حمله لیگ را نیز در اختیار دارد.
همانطوركه گفته شد تراكتورسازی نیز با به ثمر رساندن 46 گل در بازی های گذشته عنوان گل زن ترین تیم لیگ را در اختیار دارد و در بازی این هفته می تواند با بهره گیری از این مزیت، بردی شیرین مقابل این تیم اصفهانی كسب كند.
این دو تیم تاكنون و در جریان رقابت های لیگ برتر هفت بار مقابل هم صف آرایی كرده اند كه حاصل آن چهار برد برای سپاهان، یك برد برای تراكتورسازی و دو تساوی برای دو تیم بوده است.
اولین مصاف این دو تیم در لیگ برتر در فصل اول این رقابت ها و در تبریز بود كه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار برگشت نیز تیم تراكتورسازی به رغم سقوط به لیگ یك در اصفهان موفق به شكست یك بر صفر این تیم شد و اولین و تنها برد خود مقابل این تیم را رقم زد.
دوری هفت ساله تراكتورسازی از لیگ برتر و عدم موفقیت این تیم مقابل سپاهان در دو دوره گذشته لیگ و فصل جاری، طلسم و كابوس 10 ساله ای از سپاهان برای تراكتورسازی خلق كرده و حضور قلعه نویی در تراكتورسازی این انگیزه و امید را در بین هواداران تراكتورسازی ایجاد كرده تا شاید این تیم بتواند به این حسرت 10ساله پایان دهد.
سومین دیدار این دو تیم در جریان رقابت های لیگ برتر در فصل نهم و در دومین حضور تراكتورسازی در این رقابت ها در اصفهان برگزار شد و با نتیجه سه بر یك به سود سپاهان پایان یافت.
تراكتورسازی در بازی برگشت به نتیجه مساوی یك بر یك در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رضایت داد.
پنجمین و ششمین مصاف دو تیم نیز كه در فصل دهم لیگ برتر روی داد هم در اصفهان و هم در تبریز به ترتیب با نتایج یك بر صفر و سه بر یك به سود تیم اصفهانی پایان یافت.
اما هفتمین و آخرین بازی دو تیم نیز در دور رفت رقابت های این فصل انجام شد كه با برتری دو بر یك سپاهان در اصفهان به پایان رسید تا دو تیم خود را برای هشتمین مصاف در لیگ برتر آماده كنند.
پیروزی سپاهان در این بازی پنجمین برد این تیم مقابل تراكتورسازی در لیگ برتر را رقم می زند اما برتری تراكتورسازی رقم خوردن دومین برد این تیم را در پی خواهد داشت و در صورتیكه تساوی نتیجه كار باشد سومین تساوی دو تیم در جریان رقابت های لیگ برتر خواهد بود.
دیدار تیم های تراكتورسازی و سپاهان از هفته بیست و هفتم در حالی ساعت 15 روز دوشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انجام می شود كه سپاهان با 52 امتیاز در صدر و تراكتورسازی با 46 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر